Förtidspensionär?

Taxichauffören: Men..hur gammal är du? 20, 22?
Jag: Haha, nej, jag är bara 16...
Taxichauffören: Va? Nejnej, du skoja med mig?

Det har varit en lång dag. Slutade fem, efter två timmars kemiprov. Höll på att svälta ihjäl vid det laget... (Åt inte så mkt lunch, för var jag inte hungrig). Tog en snabbis förbi McDonalds innan jag satte mig på bussen hem. Och eftersom det här är det andra taxichaufförscitatet jag lägger upp så måste folk tro att jag är sjukt snobbig och typ åker taxi hela tiden, men jag lovar, så är inte fallet. Haha. Men eftersom jag bor på landet, >.< , så går det inte så mkt bussar, och för att östgötatrafiken ska slippa skicka bussar fast ingen åker så får man beställa anslutningstaxi och åka halva vägen med en annan busslinje, och sen åka taxi därifrån (bussbolaget och taxibolaget har ngn speciell överenskommelse, så man åker på busskortet liksom). Lite jobbigt o beställa, men rätt skönt att bli avsläppt utanför huset.

Nu ska jag plugga matte. Lev väl.

Kommentarer
Postat av: Alicia

Bättre de än att bli kallad tioåring :P

2007-11-12 @ 23:18:29
Postat av: Cary

Haha, jao kanske :P

Postat av: Julia K

HAHAHXD ..när vi (tjejgänget) åkte "taxibussen"XDXDXD

2007-11-21 @ 13:42:33
Postat av: Cary

Haha XD

2007-11-21 @ 18:46:43
URL: http://lovelii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback