Sämst med uppdateringar.

Har inte skrivit på ett tag nu. Sitter här med huvudvärk, lätt panikslagen och extremt stressad. Imorgon är det EngB nationella, nästa vecka är det Kemiprov, EngB nationella nr2, svenskaprov, biologi mvg-kompletteringsprov, veckan efter det är det matteC nationella, sen så ska kemikursen avslutas med massa prov och redovisningar, det är diverse läxor som ska in under dessa veckor, vi ska spela in en film, och så måste jag snart börja med julklappar, och detta utan att dö av stressen. Vilket det känns som om jag ska göra nu ungefär. Ska uppdatera lite då och då, men jag kanske inte tittar in jätteofta. Har varit något fruktansvärt negativ hela dagen, och bara gnällt. Det enda positiva var väl att jag fick tillbaka matteprovet, och fick mvg.

Nej nu blir det mer plugg kära vänner, och imorgon börjar dagen med 4½timmars kemi, 8-12.25. Dock missar jag en del pga Eng. Nationella, men det finns nog så det räcker och blir över ändå.

Kommentarer
Postat av: Linn

Låter jobbigt det där! Men det lönar sig om man sliter, se bara på MVG:t du fick :) Congrats!

Postat av: Cary

Haha, jo iof. Tack så mkt :)

2007-12-02 @ 00:54:58
URL: http://lovelii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback