And you've only got yourself to blame.

Idag har jag varit i skolan i 12 ½ timme. Inte varit ute en enda gång, och sysslat med akademiska saker nästan nonstop. Jag har haft två långa kemipass, ett långt biologiprov, och långt mattepass, och därimellan har jag råpluggat. Framåt kvällskvisten spenderade jag och Ellen även två timmar i labbet. Nu är Biologin snart slut, hurra vad skönt! Bara det där MVG provet kvar, just det, det där som var så stort att det var tvunget att delas upp på två dagar för att det inte hanns med annars. Försöker förtränga det. Så alla ni (blänger på vissa) som påstår att jag går på Kunskap och har det slappt kan ju tänka om...


Currently loving: Collide - Howie Day . Hey Love - Jason Mraz . Hitten - Those Dancing Days . All you need is love - Lynden David Hall . Young Folks - Peter, Bjorn and John . Jump (For my love) - Pointer sisters .

Salig blandning , dags att sova.

Kommentarer
Postat av: Linn

Usch, det låter ju hemskt!
Alltid är det en massa som ska hinnas med innan lovet. Till exempel sitter jag i sista minuten med ett historiaarbete som ska vara inlämnat imorgon. Eller klockan är ju nästan 03:30 så det blir ju... ehh, senare idag! En himla tur att det är lov snart, även om man såklart fått saker att göra över lovet också :) Hoppas biologiprovet går bra förresten!

Postat av: Cary

Usch, det är så jobbigt när man sitter så där i sista minuten och ska bli klar med något, liksom tvångsframkalla inspiration. Hoppas du fick klart historiaarbetet i tid :) Tack, jag tror provet gick bra, och fy vad skönt det ska bli med lov!

2007-10-26 @ 18:16:49
URL: http://lovelii.blogg.se
Postat av: N R 1 2 6

vilken härlig design du har på bloggen!

2007-10-29 @ 10:00:22
URL: http://nr126.blogg.se
Postat av: Cary

Tack så mycket! Har haft den ganska länge nu dock, funderar på att byta till något höstigare :)

2007-10-30 @ 13:11:35
URL: http://lovelii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback