Typ sämst på att uppdatera.

Har varit rätt så busy, men här kommer en uppdatering:
Pappa har kommit hem från USA. Han hade inte hittat(/fått plats med i väskan) allt som jag hade bett om, men två böcker, ett par helsvarta converse och Ritzcrackers hade han fått tag på. Dessutom överraskade han med en jättefin tischa från Levi's, den är jättefin! Och, uhm, böckerna har jag redan läst ut. Pappa brukar klaga på att det är oekonomiskt att köpa böcker till mig, jag läser ut dem för snabbt.. He has a point, I guess. (Med tanke på att jag fick dem i lördags liksom). Och just det, ett 1GB USB minne fick jag också. Nu kanske jag kan samla kraft till att  flytta alla mina bilder som ligger på fel dator.



I fredags såg jag ut såhär, typ, fast med andra skor. Var tvungen att prova mina nya converse när jag kom hem, så det är de som är på bilden.



Vit tee - H&M
Svart kort tee - Weekday
Kjol - Systers
Skärp - Second hand
Tights - Indiska
Guldarmband - Indiska

Helgen spenderades hos Jules, och det var helt galet mysigt. Vi var rätt galna också. Men det hör till :)

image563

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback