"Hej. Bara så du vet, så vet jag att jag ser ut som en trollunge i håret..."

Rubriken sammanfattar ungefär hur jag hälsade på folk, eller, mina vänner iaf igår. Kände mig lite som en trollunge i håret, av och till. Orkar inte leta rätt på någon bra före-bild, men såhär är det iallafall efter klippningen. Mer nöjd idag än förrgår. Håret är längre bak, fast det syns inte på bilderna, men där är det nästan lika långt som innan. Ha i åtanke att bilderna togs typ halv ett på natten (när jag kom hem fr kyrkan), så håret har liksom ...varit hela dagen, och jag ser helt trött ut.

image532 image533
Såhär såg jag iallafall ut igår, fast med håret utsläppt största delen av tiden:



Svart, tight, klänning: Gammal (från den tiden man fortfarande sa Hennes om H&M, enligt etiketten därbak).
Prickig lös tee: Monki
Tights: Indiska
Skor: Skopunkten
Väska: Second Hand
Guldsmycken

Var och tränade på World Class igår (fredag) med Ellen, vi körde maskiner i gymmet (och vi var inte helt lost, utan vi visste faktiskt vad vi gjorde, Surprise). Det var trevligt.

Cheers


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback