Sjuk

Jag sällar mig till sjuka klubben. Usch. Hyperförkyld, "Jag-kan-knappt-andas-eller-svälja"-ont i halsen, och huvudvärk som dunkar. Har dock inte haft tid att vara sjuk, så jag har gått till skolan ändå. Hade fyra timmar biologi idag i sträck, och man missar asmycket om man inte kommer. Men imorgon är det fältstudier (och att gå flera mil när man är sjuk är nog ingen hit), så då är jag nog hemma. Detta var min version av ett sympati-inlägg, där jag hoppas att någon tycker synd om mig. Patetiskt. Nu måste jag verkligen sova!

image531
Känn  sjukheten...-_-

Kommentarer
Postat av: Julia

Host, snörvel, attjo, dunk-dunk...
(det var mitt sätt att visa min sympati) :)

Postat av: Cary

Tack :)

2007-09-13 @ 19:30:20
URL: http://lovelii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback