En lång natt

Så det är ju då jag som är Karin. Det kanske ni har förstått. De första två bloggarna har jag inte skrivit själv, det första var ett automatiskt meddelande, och den andra var från min kära tekniska vän Julia (prick.blogg.se). Nåväl, jag här inte helt oteknisk jag, men Julia är väldigt bra!

Igår hade vi knytmiddag hemma hos min kusin David. Knytmiddag är detsamma som knytkalas, fast man bidrar till en middag istället för bara småplock. Det var jag, Linn, David, Dennis, Emil och Alex som kom.

Linn fixade förrätt, jag efterrätt och the boys fixade huvudrätten. Det blev en smarrig kycklinggryta och klyftpotatis. Mycket delikat. Förrätten var tunnbrödsrullar med skagenröra, och jag trodde aldrig jag skulle säga detta; men skagenröra smakar helt ok. Till efterrätt hade jag gjort Pavlova, (en slags maräng men kladdig inuti) med grädde, hallon och passionsfrukt på. Mmmm. Dessutom bjöd jag på färska ananas och kiwi. Det smakade bra, och middagen vart mycket lyckad.

Sen så hängde vi i Davids källare, och blev kvar där hela natten. En hel del flumma samtal och händelser bör inte nämnas här, men jag säger bara en sak; Alex och Emil. Jag blir nästan orolig för er ibland. Men dom är ju pojkar...

Vi blev kvar i davids källare hela natten och sommnade väl vid fyra tiden. Sen vaknade vi strax innan åtta. David skulle sköta ljudet och vara i kyrkan och skulle vara där vid nio. Så vi blev tvugna att gå upp. Så då gick alla hem till sitt (utom Dennis som fick ryck mitt i natten och gick hem !?!?!) Vid fem hade han tudligen fått för sig att gå... nooormalt (host host)

Hursomhelst så ska jag överlämna datorn till mamma. Ikväll ser jag fram emot en helkväll med mina underliga vänner i Pingstkyrkan. Nåväl, de är helt ok.

Trevlig läsning i denna blogg som jag ska se till att hålla uppdaterad.

//lovelii


Kommentarer
Postat av: Anna

Ja har ju sagt att skagen e skitgott!

Postat av: Karin

humm

2006-04-25 @ 17:43:42
URL: http://lovelii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback