Pinsamt

Igår var en händelserik dag. För att vara lite kortfattad (jag borde plugga nu) så hände följande. Vaknade, åt frukost, fick ett påskägg.

Åkte till Morfar, åt middag, mums! Åkte till kyrkan.

I kyrkan kollade vi på The Passion of the Christ. Den berörde, och var ganska otäck. Jag satt och skakade på vissa ställen i filmen. Linn hade med sig sin komis Linn, och hon verkade tycka det var bra. Både Linn och Linn 2 då alltså. Sen fikade vi ute i restaurangen. Det gick förbi två killar ute på gatan, de rökte. Skye och Jonathan, de är ju som de är (!?) började göra grimaser och hoppa o reta upp dom lite genom fönstret. De går till dörren och viftar åt dom att de ska komma dit. De blir lite skrajsna.. Tilslut så går de därifrån, och fortsatte vart de nu var på väg. Men tror ni Skye och Jonathan ger sig???? Nääääeee.. självklart inte. De fortsätter, och än en gång går de båda mot dörren. Jag, Linn och Linn står med ryggen mot det hela nu, och pratar med Samuel. Han utbrister helt plötsligt "Men, VAD håller Jonathan på med?!" Jag utbrister då "Ja hjälp asså, han och Skye håller på (ganska högt sa jag det) och retar upp några utanför, och nu står de..." jag vänder mig om... "där" Jag ser att de står inne i "hallen" cirka tre meter bort. Jag blir illröd och jag, följd av Linnarna springer därifrån och börjar asgarva. Jag höll på hela kvällen och flummade, och av någon konstig anledning garvade folk åt mig (!?!?)...

David såg ut som ett lingon, och Linnea ska dansa som en Lucia.

Det var en härlig kväll, hellojulia.... du skulle vart med. 


sOlong
//lovelli


Kommentarer
Postat av: David

hellojulia - hallelulia ^^

Postat av: Karin

david, david, david,.... så bra att du äntligen fattade skämtet =P

2006-04-25 @ 16:04:43
URL: http://lovelii.blogg.se
Postat av: Julia

HAHAHAHA... :D

2006-04-27 @ 23:03:03
URL: http://prick.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback