Från en uttråkad bloggare till en annan

Höger- eller vänsterhänt? Jag är högerhänt.
Humör just nu:? Dåligt. Är trött och väldigt frustrerad.
Favoritgodis? Choklad.
Är det nåt du absolut inte äter? Blodpudding, räkor/kräftor och oliver 
Kläder just nu? Jeans, långärmad tee från VILA, och en sjal.
Musik just nu? Ingen, faktiskt rätt så ovanligt..
Vad sa du senast? "Ja, jag ska gå och lägga mig snart" till mamma.
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då? 1700'talet.... eller något sådant. De hade så fina kläder då! (om man var rik vill säga)
Sommarplaner? TIllräckligt tacksam över att det snart är jullov, har inte haft tid att tänka mycket längre.
Fisk eller badkruka? Fisk.
Saft eller alkohol? Saft!
Hur många kuddar sover du med? Två. Fyra prydnadskuddar varav några får bistå när jag ligger o läser och vill ha extra ryggstöd. (För det vill ni ju veta!)
Favoritväder? Soligt.
Om du var fast på en öde ö, tre saker att ta med? En båt? Nej allvarligt talat, en dator med internetuppkoppling (erhm, host; troligt) en säng (med kudde och allt sådant) och ett bibliotek alt. bokaffär :) Vadå i-lands lista?
Spelar du nåt instrument? Erhm, blockflöjt...? (typ en gång om året..men jag kan)
Morgon- eller nattmänniska? Nattmänniska
Sparare eller slösare? Mittemellan
Vem är viktigast för dig? Gud
Tror på liv på andra planeter? Ingen aning. Klarar mig utan den vetskapen
Har du några homosexuella vänner? Nej...Min kompis har en kompis :P
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid? Ja, absolut
Hur många barn vill du ha när du blir stor? Två eller tre
Bio eller promenad? Beror helt på vilket humör jag är på, men bio är svårt att tacka nej till...
Är du kittlig? Nope
Snarkar du? Nej
Stjärntecken? Vattumannen
Äckligaste insekten? Nattfjärilar
Det här är jag bra på? Att komma ihåg massa saker
Bästa bok: OJ! Jag läser så mycket, skulle kunna radda upp ett helt bibliotek här... Men bibeln är nog ändå bäst ;)
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Att kunna flyga
Vad vill du jobba som? Hjälp. I don't know
Chips, morötter och eller godis? Godis... om man inte får välja en annan frukt/grönsak istället för morot..
Pizza eller hamburgare? Hamburgare, John's hemgrillade cheeseburgare är svårslagna
Skriver du dagbok? Japp
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Nej, har hål i öronen och det räcker väl.
Stökigt eller välstädat? Välstädat
Gungar du på stolen? Ja, i alla fall när jag är uttråkad.
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? NO way!
Vilken hand håller du gaffeln i? Varierar beroende på hur lat jag är, haha.
Hur många syskon har du? 3
Är du rädd för blod? Jag tycker inte det är trevligt om man säger så, men rädd, nej det är jag inte.
Saltar du på maten? Ja, om det är dåligt saltat
Gillar du att sjunga? Yes box :)
Anser du att du är stark? Erhm, host....psykiskt, ja.
Brukar du sola? Ja, naturlig sol (ej solarium)
Vad gör du om du får hicka? Dricker lite vatten.
Använder du knark? Men, daah. Of course not!
Kaffe, te eller inget? Inget.. det är liksom pest eller kolera: Stinkande sörja eller badvatten med smak.
Vad längtar du mest efter just nu? Jul, julafton och jullov. Och lite choklad medan jag väntar.

Snott listan från
Mayflower

Kommentarer
Postat av: Andie

Vadå, en båt skulle ju vara prima på en öde ö :D haha

Postat av: Estelle

Kul lista!

2006-12-09 @ 12:33:23
URL: http://estelles.blogg.se
Postat av: Cary

Andie: Jo men, det kan man ju inte svara heller. Daah

Estelle: Ja, den var lite rolig :)

2006-12-10 @ 00:59:33
URL: http://lovelii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback