Julfesten med gänget

Jepp, som traditionen bjuder var det återigen dags för julfest, hos Julia. Här följer ett urval av de cirka 300 bilderna som togs igår.

1.  2.  3. 4.  
5.  6. 7.  8.  
9.  10.

1. (Går)dagens outfit. Grå klänning från Indiska, "ljussvart" (enligt mina kompisar) långärmad tee från VILA, strumpisar, Svart liten väska från Farmor, Pärlhalsband ärvt av mormor och en sammetsrosett i håret.
2. Jag och Julia fördriver tiden då vi väntar på de andra genom att leka med självutlösaren
3. Erhm, vi hade ingen julgran på Julias rum i år, så jag och Julia tog saken i egna händer. VI snodde en växt från vardagsrummet och pyntade den... :P
4. Hallå!? Ingen av de andra hade hunnit rimma till paketen, så de satt i en timme och klurade medans jag låg på sängen i tristess och...
5....lekte med kameran.
6. Wiie, lets make kola!
7.Öppna paket (ujujuj, vad länge vi sköt på det, alla ville ju ha det kvar.. tillslut brast det dock :P) och äta...
8. ...kolan, som dock smälte ihop igen. Vi hade faktiskt delat den.
9. Känner ni den rättvisa fördelningen av sängen? Julia (2) vägrade flytta på sig, så jag o Julia (1) klämde ihop oss vid gaveln.
10. Skumtomte is the shit!

Yup. Sen var det jufika, pepparkaksfrosseri, Fuglesang-landning, slutet av Ocean's Eleven, tjejsnack, traditionsenligt pizzabak, pizzapicknick på Julias golv, och till sist; sömn.

Kommentarer
Postat av: David med hatten

Årets snyggaste julgran. Lätt.

2006-12-29 @ 03:26:09
Postat av: Cary

Haha of course. Jag o julia har ju klätt den (*stolt*...*host*)

Postat av: Julia

Julgranen är verkligen supersnygg! :D

2006-12-29 @ 21:31:55
URL: http://prick.blogg.se
Postat av: Cary

Yeah, ashet!

2007-01-04 @ 16:09:51
URL: http://lovelii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback