Julfesten

70308-307

Ja, som säkert syns på bilden var detta då kvällen led mot sitt slut, då alla är skapligt trötta och helslut efter en hård skolvecka. Det är konsert, en väldigt bra sådan, men vi valde att kollapsa i trappan istället för att aktivt fokusera på det... erhm, ja konserten.

På bilden skymtas min nya guldiga klänning som tröstinhandlades på H&M samma dag, då den vackra gråa med en rosett som jag hittade, inte fanns kvar. I den, svarta strumbyxor och 8-9 cm höga klackar var jag cirka 1,85 lång, och jag gick rrunt och kände mig som en jätte. Fast en ganska finklädd sådan. Dagen till ära hade jag plattat mitt hår, och det tog en stund kan jag lova. På bilden ses även min darling
Julia, söt som socker.  Fler bilder kommer så fort jag får kameran o funka som den ska.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback