Minnen, Vänner och New York

Ett lite kortfattat inlägg, för att sammanfatta de senaste dagarna. Jag skulle träffa några gamla kompisar, och var Hyper nervös (!!!). Innan åt vi en lätt lunch på The Parlor House

70308-167
Jag och min bror på The Parlor House

Efter sol och bad på Fountain Head Country Club, åkte vi till Zimmermans.

70308-168

Jag, Gabby, Katie och Beth..jag vet, jag ser ut som en tomat...ugh

SEN, åkte vi till New York! Kortfattat-

70308-171

Lobbyn i hotellet, mitt på manhattan

70308-170

Times Square à la moi

70308-169

En hemsk närbild på mig, på Starbucks.

Ciao


Kommentarer
Postat av: Jules

Cary, du ser sofistikerad ut på Times Square-bilden. :) Pluspoäng till dig!

Och jag saknar dig så mycket. När på onsdag kommer du hem?
Puss o kram!

Look at the stars
Look how they shine for you
And all the things that you do

Postat av: David

Hihi. Snyggt med farfar och Andreas i bakgrunden där.. :P Och jag håller med, du ser väldigt sofistikerad ut. Men det är du ju också.

Miao

2006-07-24 @ 13:17:21
URL: http://purelogic.blogg.se
Postat av: Andie

Dricker du kaffe?? :O

Wish I could be there with you!! Men ja lovar, nån gång SKA det bli Anka i USA!

2006-07-24 @ 18:15:00
URL: http://theandie.blogg.se
Postat av: Cary

Jules: tidigt pa morgonen. jag ringer dig bums... skulle ringt dig nu, men klockan ar 2.39 i sverige nu...och bror min pratar med ...ja, gissa vem...XD

David: Weel oh, tack you very much.

Andie: YES it will be. nej, hihi, det ar en delicious hot chocolae med gradde :P

2006-07-25 @ 02:40:41
URL: http://lovelii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback