Suckar och skönhetssömn

Oj. Jag är nu hemma från USA, jag har haft jättetrevligt och shoppat jättemycket. Någon gång, om jag får ork, kanske jag lägger upp lite av mina fynd.

Igår serverade jag på bröllop, brudens klänning var så otroligt fin, precis en sådan jag skulle kunna tänka mig att ha  när jag gifter mig... Aaaww... Jag fick en ros, ett kort och ett biopresentkort på 100:- som tack

Jag sov i 12 timmar efter det, är ändå jättetrött och förkyld. Tills hösten drar igång igen, kan det nog bli en smärre paus från bloggen.

Ciao for now, Cary

Kommentarer
Postat av: Julia

Jag var helt död när jag kom hem vid kvart i ett. Ändå kunde jag inte somna förrens vid halv två... Fick pallra mig upp vid tio och har levt resten av dagen i dvala... *gäsp*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback