Dags att spara

Idag har jag varit på stan igen.. Jag köpte den röd och vit randiga klänningen, ballerina-skor-strumpor,  och mamma köpte ett regnställ åt mig... (!!!) Jag vet, ett regnställ.. Men det var faktiskt förvånansvärt snyggt...för att vara regnställ...hmm

De coola grön och vit blommiga stövlarna jag tittat på fanns dock inte kvar.. varför denna plötsliga väder pessimism? Snart bär det av på klassresa. Mamma tyckte jag skulle ha ordentligt med kläder med mig då 8-) Hmmm.....

Jag måste köpa ett par skor till, lite mer oömma än vagabond skorna inför sommaren, sen är det dags att spara resten av sommaren. i egenskap av 91'a får jag (trots att jag börjar gymnasiet i höst) barnbidrag under sommaren. Men i juli ska jag till Usa. Då ska det shoppas!!!!

Jag har ju bott där, och tro mig, jag längtar ofta tillbaka. Vår lilla tripp dit inkluderar:

-New York, yeaa, shopping
-Ocean City, bad i atlantens bigga vågor
-Washington, capital
-Baltimore
-Hagerstown

Längtar efter shopping på äkta amerikanska "mall", Prime Outlet, Valley Mall osv.

halloween goodis

Halloweengodis!


schoolbus


Äkta Amerikanska skolbussar



papps et OC

Pappa och vy från hotellet i Ocean City


baad
Jag i solsken i Atlantens vågor


newyork

New York vimmel


Missing it..... //Cary

Kommentarer
Postat av: Julia

Eh, det gör inget om jag smiter med till NY va...?

Spara pengar är så tråkigt... Jag har försökt behärska mig i mina inköp nu, men det är ju nu jag vill köpa alla grejer... Hmm, jag får väl råna en bank eller så... :P

Postat av: chip

för det första jules, så kanske det inte är en så bra idé att råna en bank och för det andra:
om du nu skulle råna en bank (vilket inte är något jag uppmuntrar) kanske det inte vore en så bra idé att skriva det här...eller?

din för evigt tillgivna chip

2006-06-04 @ 22:17:59
URL: http://chip.blogg.se
Postat av: ELIN

Shit, vilken cool bild med det där ljuset som blev när du badade. Kram & ciao!

2006-06-05 @ 11:30:40
URL: http://eliinpeliin.blogg.se
Postat av: Cary

Julia: du får gärna följa med.. men råna ingen bank.. kan bli problematiskt..hmm

Chip: håleer med. råna inte ngn bank julia

Elin: Ja den är cool..man ser ju inte mkt men rätt coola ljuseffekter

2006-06-06 @ 20:35:35
URL: http://lovelii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback