List it...

DAGENS:....
klädsel:
Vita tights, randig klänning och kofta
frisyr: Utsläppt
låt: In a little while
tv: Har inte kollat på något ännu (men ska kolla på gårdagens avsnitt av Veronica Mars en gång till... så bra!)
vill ha: obegränsat med pengar
sjuka: ingen, dock allergi mot pollen
tråkigaste: dåligt väder
roligaste: elias barnkalas (XD)
-----------------------------------------------------------------------------------
SENASTE PERSON SOM...
sov i din säng: Jag
såg dig gråta: Elias
fick dig att gråta: hmm...vet inte?
fick dig att börja skratta: Ellen
du gick på bio med: Malin
du gick på stan med: Julia o Anna (tyyyp)
skickade ett e-mail till dig: Linn (förutom reklammail)
skickade ett sms till dig: Anna
skickade ett lunarinlägg till dig: Anna
---------------------------------------------------------------------
HAR DU NÅGONSIN...
sagt "Jag Älskar Dig" till en pojkvän och menat det: Nej, jag har inte sagt det.
bråkat med ditt husdjur: har inget
drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag: inte vad jag minns
----------------------------------------------------------------------------------------------------------

HAR DU NÅGONSIN VARIT I...
Norge: nej
Danmark: ja
Finland: nej
Island: ja
USA: Ja, bott där, ska dit i sommar
Tyskland: nej
Frankrrike: nej
Spanien: nej
Italien: nej
Kroatien: nej
Grekland : nej
Österrike:nej
Schweiz : nej
Thailand: nej
Kanada: nej
Brasilien: nej
Belgien: nej
--------------------------------------------------------------------------

Annat...

Vad är du mest rädd för: ingen aning...?
Vart vill du gifta dig: usa
Vem hatar du verkligen: ska inte skriva det här.
Varit kär: ja
Kör du bil: nej
Har du ett jobb: nej
Gillar du att ha folk omkring dig: oftast ja.
Är du ett hälsofreak: nej
Är du ensam nu: ja...i det här rummet iaf
Låtar som fastnar i ditt huvud ofta: sådana jag bara kan en rad på, om och om igen
-------------------------------------------------------------------

FAVORIT...
Rum i huset: mitt rum
Typ av musik: hmm olika
Parfym: Puma
Månad: juni/februari
Mat: hmm svårt, men typ tacos eller grillat kött, klyftpotatis och kall sås
Dricka: Mjölk
Godis: Choklad
Tidning: Elle, andra modetidningar
Film: Just like heaven
Skådis: Reese Witherspoon
Djur:
ingen aning

------------------------------------------------------------------
DE SENASTE 24 TIMMARNA, HAR DU...
Gråtit:
ja
Köpt någonting: nej
Varit sjuk: nej
Sjungit: ja
Sagt "Jag Älskar Dig": ja
Velat säga till någon eller några att du älskar dem: ja
Träffat någon ny: nej
Saknat någon: ja
Kramat någon: ja
Kysst någon: nej
Ätit: öhh, jaaaa, det är klart jag har gjort.

Kommentarer
Postat av: David

hm.. de senaste 24 timmarna har jag ätit två gånger. *lat*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback