Shoppingyra och ensamhet

Att vara lång och alt är inte roligt, när man har små blonda sopraner i sin vänskapskrets må ni tro. Jag spenderade två timmar och tre konserter sittandes med främmande hagamänniskor, och ni må tro att jag led. Det var hyper trist! Men annars gick väl konserterna bra, eller i alla fall för niornas del. Moster Ester var kanske lite halvfalsk, och Bridge over troubled waters gick illa andra konserten speciellt... Weeeeiiiirrriieee... Usch, så de uttalar! Men det var ju 5,6 & 7... Vår insats var superb, så när som på de irriterande 6,7,& 8 som satt bakom oss och pladdrade o garvade och höll på som om det var rast... Halllå!?! Konsert!?!? Men men,,, klockan tio på kvällen var jag rätt avdankad efter en hård dag i De geer, och sommnade ganska omgående.

Tilläggas bör dock att på vår lilla rast på drygt två timmar var ytterst trevlig, mellan genrepet och konserterna. Jag och
Jules gick på stan och sen hem till min farmor och åt, gjorde oss i ordning och gick sen tillbaka. Jag inhandlade ett par skor, en väska och ett par vita tights.

Min nya väska, en korg/strå väska passar utmärkt nu i sommar, och kanske även i höst ; )...


70308-43


Med ett högst funktionellt sandskydd, kan man ta den till stranden utan risk för nedsmutsning av det som är innuti väskan. Ultimat!


70308-42


Mina nya skor, bekväma vita lättmatchade vagabond skor, snygga även där man inte ser. Ett snyggt randigt tyg inuti och under en fin bild och texten "Lucky Me". På grund av dessa små men ack så viktiga detaljer, älskar jag vagabond skor.


70308-4170308-44


Andra skor ifrån Vagabond som jag rekomenderar är dessa, Ismay. De är snygga, lediga, och främst av allt; bekväma. Perfekt en varm sommardag i skärgården.

70308-45

Kommentarer
Postat av: Jules

Din väska är superfin och skorna är också nice! :)

Postat av: chip

nästan såna som jag har fast utan band :D najs

2006-05-30 @ 21:08:32
URL: http://chip.blogg.se
Postat av: Cary

japp typ..fast annat mönster ovanpå

2006-05-31 @ 12:56:25
URL: http://lovelii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback