Stockholm

NK interiör

Dagen i Stockholm kan sammanfattas på följande vis:


En rolig dag.
Men vi blev nästintill osams
Men vi slog därför nääästan ihjäl varandra
Men vi hann knappt äta
Men mina fötter höll på att trilla av pga. smärta
Men sex pers, tre timmar, en stor stad - ingen lyckad kombination.
Men kim, anna, julia missade nästan bussen
Men jag fick inte de älskade blå o vita skorna :'(
Men jag är trött
Men jag kommer sova gott i natt.

Intressanta citat (sagda framförallt under min depression över skorna på vägen hem från stockholm)

Cary: Åhh... nu när jag lagt mina M&M's här kommer jag säkert att få malaria.
Jules: Cary, det där är en bricka som sitter på ett bussäte. Den är gjord i plast! Man får inte malaria av den.
Cary: Men det skulle ju vara lite typiskt mig...

De bredvid: KAn vi få låna din kortlek
Jag kollar misstänksamt på dem : okej
Jag till Jules: det är lugnt. jag räknar dem sen (med rösten drypande av sarkasm och illvilja)

(ps, jag fick tillbaka alla 52 korten)

Stress i storstadsklimat:

Att jogga från Kulturhuset till Dramaten tar 5 minuter. Då inkluderas nästan-påkörning i sisådär sju korsningar.

H&M (en av dem) har tre våningar. Lägnst ner är det dålig täckning.

Interna dåliga ordvitsar:

Misslyckad, Miss, Misster, Misserabel, Le Miss, Missfoster, Missuppfatta, Misstag, DunderMiss, PessiMissm... osv. Jag och Jules var lite trötta på vägen hem... :)


Stockholm - dagen

-riksdags besök
-mat!
-"gå" (springa) genom musikmuseet, slå på en trumma lite här och där
-tre timmars katastrofal shopping.
-home sweet home!!"

NÄE! jag ska hitta dedära skorna!

sOlong
/7cary

Kommentarer
Postat av: Anna

Vi hade jättekul efter att vi hade ätit glassen, det bekräftar att glass gör allt bättre :P Vi sprang och garvade som galningar xD

Postat av: Cary

Ja. jag o julia hade faktiskt kul efter att... humm.. vi lämmnade er :P.. näe då.. men vi skulle ha delat på oss fr. början, det är så svårt att sex stycken ska hinna med allt som alla vill.... jag deppar fortfarande över skorna :'(

2006-05-07 @ 11:51:08
URL: http://lovelii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback