Vänner och väldigt mycket hål

70308-181

Idag blev det Vitt ribbat linne, H&M, Turkost linne, Bikbok, Svart tröja, H&M, Stuprör, JC, Converse, Nilssons, Basker, Hittat i källaren, Guldhalsband, Farmor och slutligen min älskade
skinnväska


70308-182
Iförd basker


Min storebror lånar hem en säsong, en vecka  i taget  av Vänner, från sin flickvän. Hon tyckte han borde allmänbildas lite, och jag som inte har femman (Usch, jag vet) slukar gladeligen avsnitt efter avsnitt. Just nu är jag på säsong tre, avsnitt 16. Det är mycket roande.

Idag hade jag ett väldigt tråkigt schema,  jag hade en kvarts handledningssamtal med min mentor, 9.45-10.00, sen var engelskan inställd, och det enda jag hade var sen basgrupp 13.00-13.30. Soft dag, men hade hellre legat hemma o degat med att titta på vänner.

Ciao

Kommentarer
Postat av: sanna

väskan var superfin1

Postat av: Mimo

Underbar väska!

2006-09-21 @ 10:45:42
URL: http://mimostyle.webblogg.se
Postat av: Cary

Sanna: Tack :)

Mimo: Ja visst är den!

2006-09-21 @ 10:57:46
URL: http://lovelii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback