Hej, usräkta, idag är en tråkdag

Sitter i skolan och har riktigt tråkigt. Alla som läser Matte År gick just iväg på sin lektion, och jag (som läser mattekurserna terminsvis) sitter alldeles ensam. Jag är hungrig, trött och har ont i knäna, något som händer när  jag suttit konstigt, eller nåt. Känner mig som en gammal pensionär... Har just kollat på Al Gores film "An inconvenient truth", och den var väldigt bra, mycket intressant.  Var och tränade med Andie igår, det var skönt. Jag känner att jag bara svammlar, och detta inlägget leder ingenvart, förutom att jag får skriva av mig lite. Ursäkta, världens tråkigaste inlägg. Jag har världens pessimistdag.

En glad sak dock, grattis till
Jules som fyller sjutton idag!!! Släng in ett grattis i hennes kommentarfunktion vettja =)

image408

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback