Update

Hade en riktigt dålig dag igår. Sista dagen på sommarlovet, vädret var uselt, andie är borta, och jag var sjuk. (är det fortfarande förresten). Det som förgyllde min dag var att gratisnumret av Modette kom, det numret jag fått av Jules. Tack, det gjorde min dag lite bättre :) Sen följde jag med mamma in till stan en sväng, hyrde filmer och köpte tilltugg. Sen gick jag och lade mig relativt tidigt.

Pappa ska troligtvis åka till San Diego med jobbet i höst. Illa synd att jag inte får följa med, då skulle jag ju kunna hälsa på Andie. Känns konstigt att han kommer vara så nära, men inte jag...

Rätt trevligt med skolan idag, dock. Inte alls så jobbigt som jag tänkt mig. Har ett rätt så bra schema, med massa sovmorgonar, men jag slutar sent (Egentligen inte så bra eftersom jag är beronde av buss för att komma in till stan då, och de går väldigt dåligt). Menmen. Trevligt att träffa Ellen igen, även om det inte är jättelämpligt att sitta och garva konstant när rektorn står och har information etc ,1 meter bort. (vi lyckades hamna längst fram...)Tror hon är den roligaste människan jag känner. På Tisdag kommer min syster hem från Kenya, där hon varit nu i 2 månader. Längtar dit, saknar henne jättemycket.

Nu ska jag snörvla mig iväg och ta nässpray, cheers.

                                              

Bild ett, gårdagens outfit: Rutig klänning, Indiska, tights, Indiska, Skor, Dinsko, Skinnväska, Old Navy (usa förra året), sjal, Åhlens, Svart kofta, fått av mamma....
Bild två: Modette
Bild tre, första skoldagen: Jeans, TIger of Sweden, Body, Weekday, Kort svart tee; Cheap Monday, Väska, Old Navy, Rött skärp, second hand, Halsband, KyssJohanna. Ej på bild: Svart sjal som...tröja typ, glajjor, Second Hand, Silverarmband; Indiska och samma skor som igår...

Kommentarer
Postat av: Andie

AAH VARFÖR KAN DU INTE FÖLJA MED???

2007-08-19 @ 01:47:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback