Speedat

I Torsdags var jag lycklig när jag gick till skolan. En hel dag utan prov liksom! Himmelriket. Dock pallade jag inte mer efter fyra och en halv timmes lång kemilektion, så jag frågade min mattelärare om jag inte kunde få jobba hemma, eftersom vi inte skulle ha föreläsning, utan bara jobba. Det fick jag. Sen kom jag på att det var klubbdag m 10% rabatt på H&M, så jag drog ner till stan i väntan på bussen. Där träffade jag på Johanna, som informerade mig om att New Yorker öppnade idag, så vi gick dit istället. Jag måste säga att jag var lite skeptisk till det hela, men måste erkänna att bara man orkar leta igenom väldigt mycket skit (bildligt talat), så kan man hitta riktigt finfina saker. Gick faktiskt därifrån med en liten påse i handen >.<

Fredag var det slut på friden. Satt i lite över fyra timmar och skrev prov. Det var verkligen en pärs, var nästan lite skakis efteråt. Tog en sväng förbi H&M, köpte ett läppstift jag spanat på länge nu, åkte hem och tog ett långt varmt bad. Härligt. Sen var jag i kyrkan på kvällen. Mucho trevligt. Slut på november.

Kommentarer
Postat av: Julia

Alltså New Yorker var ju typ världens största besvikelse. Sjuuukt stor affär med fjortiskläder kändes det som... Fick huvudvärk av att gå in där och orkade inte kolla särskilt länge. Längtar efter Monki!

Postat av: Cary

Mm, det är det som är grejen. Det är väldigt mycket skit man måste leta sig igenom, och med tanke på storleken och musikvalet i butiken är det en prestation att orka det.

2007-12-04 @ 21:00:44
URL: http://lovelii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback