För februari är en bra månad!

Näst på tur i denna underbara februari månad står min födelsedag. Japp, på onsdag, om två dagar (tror jag, jag har aldrig fattat om man ska räkna med idag, födelsedagen, eller bara de dagar som är mellan idag och födelsedagen). Hursomhelst, på onsdag den 7:e februari fyller jag 16 =)

På torsdag, den 8:e februari, ska jag troligtvis på söta Julias dansföreställning (hon går dansestet på DeGeer).

14:e februari fyller älsko Andie 17 (!!!!!) år. Och just det, sen är det ju Alla Hjärtans Dag också, men det är inte lika roligt för jag har ingen pojkvän at fira den med.. Aja, lutar åt att jag, Andie och Julia går på resten av gängets (de som går musikestet) konsert då på kvällen. Så det kan nog bli en riktit bra dag trots allt.

Vecka 8, också den i februari, är det sportlov! Wooho, jag kanske inte kommer sporta så jättemycket, men ha lov, det ska jag ha. Hoppas det kommer snö, för i så fall har Mamms lovat at vi ska åka upp till Kisa över dgen och åka slalom. Yes! Hoppas, hoppas...

Sen, den 24:e februari ska jag och syster åka till Stockholm, fick ju en resa inklusive mat dit med henne av henne (:P) i julklapp. Då ska jag leta snygga vår och sommar grejer. Mwihi, kul ska det bli...

Hmm, det var allt jag kunde komma på...men nog är det en bra månad iallafall! Jaja, nu börjar skolan om 40 minuter (japp, 14.30 =P), så jag ska borsta klart mina tänder (sitter med tandborsten i mun) och börja bege mig till skolan. Det tar bara tio minuter att gå från min systers lägenhet, där jag befinner mig nu.

Tjohoo, puss&kram :)

Kommentarer
Postat av: Paulina

Väldigt gullig blogg har du, får mig att vilja ha sommar :)

Postat av: Cary

Tack :) Åh, jag vill också verkligen ha sommar!

2007-02-06 @ 21:02:34
URL: http://lovelii.blogg.se
Postat av: Ebba

Grattis :)

2007-02-07 @ 11:16:32
Postat av: Cary

Tack :)

2007-02-08 @ 22:12:20
URL: http://lovelii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback