Min absoluta favoritfilm genom tiderna.

Just Like Heaven. Och nej, det är inte Såsom i himmelen. Det är en Romantisk Komedi (of course), och den är så rolig att man på vissa ställen skrattar högt, men otroligt rörande så att man nästan börjar gråta i slutet... jag grät inte riktigt, men å andra sidan är det väldigt få filmer som får mig att gråta.

Jag kan se den flera kvällar i rad, jag tröttnar inte på den. Jag rekommenderar dig starkt att titta på trailern nedan, bara den får mig att skratta... Haha. Underbar film, trailern berättar mer om handlingen.




Dessutom är det superduktiga skådisar. Reese Witherspoon är ju aldrig fel, och hon är fulllkomligt lysande i filmen. Mark Ruffalo och de andra skådisarna gör också ett superbra jobb. Jag ser faktiskt inga brister i filmen, och skulle ge den 5poäng av 5 möjliga, om jag nu skulle sätta poäng på den...

Har ni sett den (om nio inte har det, se den) och i så fall, vad tyckte ni?

Kommentarer
Postat av: sofia

har sett den, tycker den är jättebra! :)

Postat av: Emma

Jag älskar den! (:

2007-02-28 @ 13:37:08
URL: http://www.emni.blogg.se
Postat av: Cary

Sofia: Ja visst är den!

Emma: Jag med :)

2007-03-01 @ 09:21:24
URL: http://lovelii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback