Sweet sixteen

Japp, om exakt 3 timmar blir jag 16, idag vill säga. Jag är ett eftermiddagbarn. Jag har fått världens finaste sms idag:

Söt som socker och med lockigt brunt hår,
min bästa Karin idag fyller år!
Tillsammans med dig blir livet glatt,
och det slutar oftast med många glada skratt.
Kommer du ihåg förra sommaren när vi var på Bjärka,
och sprang till tältet för att ingen oss skulle märka?
Eller när vi cyklade flera mil i solens gass,
och kom hem med varsin illrosa badmadrass?
Och höstdagen då vi var laddade med choklad till max,
och våra praliner såg ut som spåren från en tax...
Långa samtal i natten med tre-timmars-prat,
eller bara du och jag framför en skärm med lite mat. ;)
Hoppas du får en toppenfödelsedag,
ett jättestort grattis till dig önskar jag! <3<3<3

Jag skrattade nästan högt (jag satt bland folk inne i klassrumet) åt vissa minnen, och måste säga att det var det finaste och roligaste sms jag någonsin fått! Tack
sweetie!

Update: Söta Andie (som går på en annan skola) kom förbi med en tårta till mig på lunchen, den var supergod och full av kärlek! Sen dess har dagen bara blivit bättre och bättre :)

Kommentarer
Postat av: Julia

Hihi, varsågod!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback