Och snart är det PH...

...sen är det bara lunch, FL om ekologi och Idrott kvar. Underliga förkortningar det finns här på skolan..

Det blir ett litet snabbinlägg såhär in på morgonkvisten. Jag sitter i skolan och har PH (personlig handledning, man går ju på en "modern pluggskola" :P) om en kvart. Tills dess bloggar jag, och skriver lite om kolets kretslopp. Fast jag är ju typ klar. Ikväll blir det kulkulkul, för vi ska sova över i kyrkan och imorgon ska alla ungdomar (där åldern sträcker sig mellan 14 och 26 typ) till Boda Borg och leka. En bra start på året.

Jag har shoppat. Men batteriet i kameran är på laddning och bilder kommer när det är klart. Det har blivit två par jeans - Acne & Tiger of Sweden  - samt en PUMA tröjjacka (?). Najsnajs.

Wellwell. Nu ska jag spara alla dokument, plocka ihop mina saker, och gå ner en våning och ha PH. Jag gillar min skola, den är mysig (och har obegränsad tillgång till datorer)... Hmm  sju minuter kvar till Ph..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback