Goteborg: Near the end

Imorgon kommer Familjen Felder hem igen. Pratade med dem pa telefon, de ringde fran Rivieran, Nice. Solen sken, inte ett moln pa himmlen, och de badade och akte bat etc, etc. Jag ar inte alls avundsjuk, nejnej.

Andie har varit har, och akt igen. Vi har under veckan klamt in ett besok pa Liseberg, (har nu varit dar tva ganger under min gbg-visit), tva dagar med shopping, fika, bio, sjukt god mat och massa harligt. De avslutande fynden fran stanrundorna blev en svart body med snygg ryggurringning fran Weekday(se bilden), tva finfina skarp second hand, ytterligare en vaska second hand, tva bocker second-hand men i gott skick, ett par tights fran Indiska, tva par orhangen, ett par fr Monki, ett par fr Indiska, ett armband fran Indiska, en randig troja med trekvartsarm (jatttemysig)fran en affar jag tror hette Foji, ett löst svart linne, Monki. Lite smatt o gott helt enkelt. Nu far shoppingen dock ligga pa hyllan ett tag, tyvarr  :D

image491

Pa bilden synes ocksa örhängena fr Monki, och ett av skärpen...

Kommentarer
Postat av: Linn

Det var en hel del shopping! Gillade verkligen bodyn, ryggurringning är så grymt snyggt.

Postat av: Cary

Ja, nu blir det till att hålla i pengarna ett tag :P Jag vet, älskar ryggurringningar :)

2007-07-23 @ 16:45:19
URL: http://lovelii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback