Lite outfits



1. Onsdag:
Svart body - Weekday
Svart kjol - ?
Svarta tights - Indiska
Skärp - Second hand
Väska - Second hand

2. Torsdag:
Jeans - Cheap Monday
Tee - Zara
Jackasak - Puma
Väska - Second hand
Gula peep toe skor - Skopunkten

3. Fredag:
Jeans - Cheap Monday
Svart linne - Åhlens
Rutig skjort-bolero-sak - sytt själv
Snusnäsduk runt halsen (ej på bild)
Väska - Second hand (ej på bild)
Silverarmband - Indiska (ej på bild)

Sprang ner en snabbis på stan för att träffa söta Julia och Chip, som jag inte sett på så länge. Blev en miniministanrunda och en varm choklad på fräcka frökens (Wayne's choklad är godare, kan jag tillägga), innan jag begav mig till Orrekullagården i Krokek, där jag ska servera på Elinors bröllop imorrn, för en liten genomgång. Imorgon blir min outfit så rolig som samma svarta kjol plus tights plus skärp som på första bilden, men med en vit top, probably bara ett vanligt linne. Dresscode, you know. Svart nertill vitt ovantill...

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback