Scary hairy

image493
Bild: Elle

Vill att mitt hår ska se ut sådär... men det gör det inte. Blir dock sugen på ett par röda solisar när jag ser bilden. Tröjan liknar en jag redan har.

Vad har ni för erfarenheter av att färga håret? Själv har jag aldrig gjort det, men jag är sugen på att färga mitt lite ljusare, men jag är rädd att jag ska bli missnöjd efteråt och sen behöva dras med antingen en dyr omfärgning eller hemska utväxter eller nåt jättelänge efteråt. Vet inte riktigt om jag vågar... jag är lite chicken när det kommer till mitt hår :S

Kommentarer
Postat av: Alice

om du e osäker på att färga så testa att tona först. då försvinner färgen efter 2 månader och de blir ingen jobbig utväxt
lycka till!

2007-07-25 @ 08:58:41
Postat av: Julia

jag färgar håret jämt. haha
men precis som alice sa så ta en toning så går det ut, fins ju även tonigar som bara håller 8 tvättar. så det löser sig vettu!

Postat av: chip

haha..tänkte säga samma smarta sak som dom innan men dom han före..jag funderar också på o tona håret men är för feg..vi får peppa varandra:P

2007-07-26 @ 18:43:28
Postat av: Cary

Alice och Julia: Tack för tipset, ska kanske prova det.
Chip: "modig är inget man är, det är något man gör sig". hahaha, vadå i-landsproblem?? :P

2007-07-27 @ 23:12:17
URL: http://lovelii.blogg.se
Postat av: Linn

Haha "jag är lite chicken när det kommer till mitt hår" det visste vi :P

2007-08-01 @ 01:47:39
Postat av: Cary

Meeh

2007-08-01 @ 12:43:23
URL: http://lovelii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback