Jordgubbe eller...jordgubbe

Jag har sedan länge en present från mamma och pappa innestående,  som gick ut på att jag skulle få välja ett smycke, och de skulle betala. Med länge menar jag verkligen länge. I vilket fall som helst har det inte blivit av än, men nu sitter jag slutligen här i valet och kvalet. Det ska kosta runt 500:-, give or take. Första alternativet är den här söta jordgubben från kyssjohanna.se, som är både klocka, halsband och berlock för foto, som kostar 395 kr. (plus frakt?) Det andra alternativet är jordgubbshalsbandet från asos.se, som är bara en jordgubbe, men som är billigare (149kr) meaning att jag kan få ett smycke till, tillexempel de här, eller något annat fint från etsy.com.
Help me out!

image446image447

Kanske känns jordgubben lite förra året, men jag tycker fortfarande om den....Kanske kan jag övertala mamma och pappa att köpa båda, men det känns lite onödigt med två jordgubbar? Det lutar nog åt den första.....kanske....

Kommentarer
Postat av: Julia

Jag skulle valt den med klocka... den är lite roligare liksom. Sen beror det kanske på att jag har en förkärlek för klockor, men ändå. :)Den gröna tycker jag är snyggast!

Postat av: Cary

Mm, det lutar nog åt den med klockan.. Fast det blir nog den röda eller vita isåfall tror jag...

2007-06-19 @ 23:27:29
URL: http://lovelii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback