Keira Knightley

image436




Keira Knightley. Vacker? Check. Snygg pojkvän (fästman?)? Check. Snygga kläder? (Inte minst längst till höger på bild 3) Check. Och till råga på allt är hon en riktigt begåvad skådespelerska. Med filmer som Pirates of the Caribbean (1,2,3) och Stolthet och Fördom, (två av mina absoluta favoritfilmer ja, Piratesfilmerna är ju tre, men...) gör hon dundersuccé. Hennes snygga (inkl. snygg stil) pojkvän (fästman?) Rupert Friend träffade hon under inspelningen av Stolthet och Fördom, där han spelade Mr. Wickham och hon spelade huvudrollen Elizabeth Bennet. A fairytale. Men hon säger själv att hon saknar anonymiteten, och trivs inte med att alltid bli igenkänd på stan. Nåväl. Keira Knightley är hursomhelst väldigt vacker och begåvad. End of story.

Eller okej, jag har bara en fråga. Vart är min Rupert Friend? =)

Kommentarer
Postat av: Iah

Hej du! Ja, jag trodde ju att det fanns flera men så sa hon att 20 var sista avsnittet... Värdelöst om jag får säga det själv! Men tack iaf! =)

Postat av: Linn

Jo du det har jag frågat mej nu i en vecka, alltså då jag blev lite tokig i Keira, igen suck.. patetiskt haha

2007-06-06 @ 00:14:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback