Time for an update?

I helgen har jag varit på ungdomskonferensen i Nyhem, så jag får väl skylla på det. Det var för övrigt helt fantastiskt. Mindre fantastiskt var kanske natten i tält, med spöregn. Usch vad vi frös, och på något konstigt vänster lyckades jag bli blöt om fötterna även fast tältet inte läckte in. Eh, olöst mysterium?

Idag (tisdag) kommer Andie och Julia hem från Italien, där de varit själva i Sardinien i en vecka. (Nej, bara liiite avundsjuk). Känns som om mycket hänt den här veckan, och det är verkligen dags för lite update även på den fornten. Speaking of which, jag måste verkligen prata med Linn.  Hummhummm.  Okej, det här blev typ världens tråkigaste inlägg. Avslutar med att tala om att jag hittat sex plagg nere i källaren som antingen är snygga eller kommer bli det när jag sytt om dem. Bilder kommer när det är klart.

God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback