Jag vill ha!

70308-395 

       

Jag vill ha metallicfärgade converse. Problemen är bara att:
1. Jag är pank (Men vadå, nu är det bara en halv månad kvar till studiebidraget, typ) ,
2. Jag bor i Norrköping (Jag tvivlar på att de lär finnas här)
3. Om jag köper mig ett par kommer jag typ vara pank igen, på en gång.

Men vadå, det är kanske värt det. Kanske ska till Stockholm igen på påsklovet, jag får väl spara och sedan hugga ett par då. För nu har jag kommit fram till att jag verkligen vill ha ett par. Vad säger ni, vad är snyggast? Låga eller höga?

Usch... nu blir det mer plugg..typ. Klockan är 23.40, och jag är alldeles för stressad för att ens tänka tanken på att gå och lägga mig. Men men, jag har väl inte så mycket val egentligen. Får väl sova på saken, jag kommer ingen vart nu i alla fall.

Over and out.

Kommentarer
Postat av: Julia

Jag har sprungit runt i hela den här värdelösa stan för att hitta ett par snygga metallic-färgade skor. Det är hopplöst!!! Suck, suck... nu ska jag återvända till min Gustav Vasa (ve och fasa!).

Postat av: Cary

Var glad att inte en hel sida av din biståndsrappport just försvann, åtminstone -_-

2007-03-13 @ 19:32:09
URL: http://lovelii.blogg.se
Postat av: Julia

Såg flera par conversekopior (höga) inne på DinSko idag, man kunde välja på brons eller guld. Inte alls lika snygga som orginalet, men lite billigare för en fattig student. Du kan ju alltid springa dit och kika! *tipsa*

Puss och kram!

2007-03-14 @ 17:34:35
URL: http://prick.blogg.se
Postat av: Cary

Åh, ska kolla :)

2007-03-14 @ 18:11:51
URL: http://lovelii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback