Ner och upp, upp och ner....

Ni må tro att det var svårt att synkronisera detta med självutlösaren på kameran! För en vecka sen hade jag världens stå-på-händer fobi - jag vågade inte ens sparka upp från marken fast jag stod mot en vägg och inte heller när Linn stod och skulle ta emot mig (detta var på gympan i fredags, men jag har inte på hur många år som helst vågat stå på händer). Men, säga vad man vill om mig, envis är jag! Och nu idag, mellan mina pluggperioder (har suttit o pluggat sen åtta imorse trots att jag inte har några lektioner idag) bestämde jag mig helt enkelt för att jag ska klara det. Och, tja..döm själva. En bra början i alla fall!




(Inte för att jag egentligen förstår hur det här överhuvudtaget är möjligt, jag som måste vara typ världens svagaste person)


Dagens klädsel är som ni ser bara mysbyxor, men vadå, jag tänker inte sticka huvudet utanför dörren idag (förutom att jag har gått två varv runt huset) =P

Over and out, åter till pluggandet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback