Solsken och drömmar

image405image406
Suddiga bilder, sorry

Dagens:
Svarta leggings - VILA, Blå tee - Mango, Grå klänning - Indiska, Pilotisar - H&M, Pärlor - Ärvt av mormor, Guldjacka från H&M och vita flats från Vagabond.

Idag har det varit helt otroligt underbart väder. Termometern har visat upptill 25 grader i solen, och jag som var orolig för att frysa imorse, iförd leggnings... Idag åt vi dessutom glass utomhus på basgruppen, mycket gott. Vi har nämligen fika varje onsdag. Nu är matteprovet avklarad, och jag tror det gick bra. Det var ju bara ett VG-prov, trots allt. Kort och koncist. Min dag har varit riktigt bra. Dessutom hanns en snabb runda på H&M med, och jag hittade ett par supersköna, billiga turkosa (!!) skor. De får följa med hem imorrn, har lagt undan dem.

Kommentarer
Postat av: Linn

Fin outfit där :)

Postat av: Cary

Tack :)

2007-04-06 @ 15:01:06
URL: http://lovelii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback