Lite bilder från idag

När man har en knasig vikarie på matten som räknar ut ett tal på heeela tavlan som jag räknade ut på 1 minut (skrytskryt, men det är sant utan överdrift), och sen fick erkännandet att mitt sätt var bättre, då kan man roa sig med annat kul på lektionen. Jag och Sara lekte med hennes nya digitala systemkamera som jag är heeeeeelt kär i!

 
image576
Är kär i Saras kamera och hennes sjuuukt coola glajjor.
Som jag alltid snor under mattelektionerna...(A)


 
   

Biologin är som sagt över. Jag och Ellen firade i vårat favoritbås (vet inte hur många bilder jag har som är tagna där inne) med en påse godis.

Dagens outfit:
Svarta stuprör - Åhlens (nya)
Tee - Levi's
Klocka - Regal
Guldarmband (ej bild) - Indiska
Röda, stora örhängen - Monki
Svart sjal - Åhlens
Helsvarta converse
Storstor kofta

Inget smink alls, så ni kan ju ha det i åtanke. Höh. Nu ska jag sova.


Kommentarer
Postat av: Josefin

fint :)

Postat av: Cary

Tack :)

2007-11-11 @ 13:57:24
URL: http://lovelii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback