YeahYeahYeah

image587

Baby baby, jag älskar dig på dagen.
Baby baby med fjärilar i magen.
Baby baby jag älskar dig på natten.
Baby baby med såpbubblor i hatten.
Dansa dansa rör på hela kroppen.
Dansa dansa du och jag är toppen.
Daaansa.

Idag var vi, le gang, på Julias danshow. Hon går dansestet, och är mucho duktig. Inget undantag denna gång, hon var fantastisk. Tjejerna plus Chip's "inte dejt" var som sagt där, laddade med blommor och allt. Självklart ska vi alltid vara bäst, >.< så våra blommor var ungefär en halvmeter högre än alla andras. Haha. Vi stod även i fikakön i 20 minuter bara för att sedan när det var vår tur ångra oss och sen inte köpa något...

Eftersom söta Andie inte kunde närvara, hon råkar ju ha emmigrerat och så, så filmade jag imprincip allt. Inte riktigt men det mesta, så att hon också ska få se. Dock fick jag inte tag på någon videokamera, så det är ingen superkvalitet direkt xD

För övrigt har jag överlevt 4½ timmar av kemi utan rast, samt ett stort matteprov idag.  Nu är jag så trött så att jag skulle kunna dö, men debatterar fortfarande med mig själv om jag ska vänta uppe på Andie (gripande nio-timmars tidsskillnad!) Får se. Ska roa mig med att titta på Julias dansande igen en stund. Yeah! Baby baby med fjärilar i magen.

Kommentarer
Postat av: Julia

HAHAHXD äsch tack sötnos

2007-11-21 @ 13:38:48
Postat av: Julia (again)

..hmmm jag skrev lite mer, men det kom inte med...men jag blev iaf jätte glad att ni var där o superduper glad för min meterlånga blomma:D

2007-11-21 @ 13:40:24
Postat av: Cary

Hihi. Puss på dig.

Postat av: danielle

vilka är det som gör den låten? kommer ihåg att jag älskade den back in the days!

alltså
"Baby baby, jag älskar dig på dagen. Baby baby med fjärilar i magen. Baby baby jag älskar dig på natten. Baby baby med såpbubblor i hatten. ... "

2007-12-22 @ 18:27:38
URL: http://gredin.blogg.se
Postat av: David!

Hahaha jag hittade det klippet i mina mottagna filer, googlade efter texten och landade här :P Måste hitta den låten!

2008-03-16 @ 22:04:12
Postat av: Tess

Jag är också jätte nyfiken på vem som sjunger den låten, även jag får minnen från yngre dar..

2008-04-10 @ 22:43:37
URL: http://thereseMberglund.blogg.se
Postat av: David

heeeheeee jag hittade den! två år senare.

http://www.myspace.com/orkesterpop

2010-04-11 @ 11:30:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback