Fluff

image550 image551
Mitt hår var stort igår. Lite läskigt sådär... Varför har inte jag lätthanterligt förutsägbart hår för? Mitt hår kan se bra ut när det är nytvättat, sen 20 minuter senare när det har torkat (who am I kidding, aldrig att det går så snabbt, men...) ser det helt annorlunda ut. En putteliten väderförändring och det är kört. Ibland är lockarna helt platta. Ja inte så att håret plötsligt blir rakt, men lockarna är platta. Menmen. Börjar vänja mig =)



Är lite (väldigt) kär i den här kappan från H&M, men den ligger lite över budget just nu. Bläsch.

Idag har jag haft studiedag. Har pluggat och ätit i sängen iförd pyjamas, och varvat det med lite surfning och filmtittande. Åh vad jag älskar min säng, den är så varm och mjuk och mysig. Klädde på mig vid halv fem, med anledning av att jag hörde bilen köra upp på uppfarten, och mamma o pappa skulle väl knappast blivit överlyckliga om jag fortfarande satt i pyjamas då...typ.

Kommentarer
Postat av: Jonas

Åh, jag har också haft studiedag. Vilket sammanträffande!
Och ditt hår är ju jätteroligt. Tråkigt när det är förutsägbart, eller hur?

2007-10-02 @ 00:56:39
Postat av: Cary

Klart, vi är ju friskoledudes *air high five*. Haha, lite roligt är det kanske, och lite trist skulle det väl vara om det var helt förutsägbart...men lite...

Postat av: Linn

Åh, jag har också hittat en superfin kappa på H&M som är alldeles, alldeles... underbar. Men vad är grejen med att de ska vara så dyra - poängen med our beloved H&M är väl att det ska vara billigt?! :)

2007-10-04 @ 23:51:25
URL: http://linnandstuff.blogg.se
Postat av: Cary

Eller hur, mer fint och billigt åt folket! Haha :D

2007-10-06 @ 03:07:16
URL: http://lovelii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback