Gossip Girl

Nu är det bara 17 dagar kvar! 19 Septemper har Gossip Girl premiär i USA på CWTV. Måste erkänna att jag inte läst böckerna, men jag har sett sneak previews på hemsidan, och det verkar bli bra; väldigt väldigt bra. Skådisar som Blake Lively (Sisterhood of the travelling pants) och Leighton Meester (Veronica Mars) i rollerna som Serena och Blair.

Förresten, ni har väl inte missat sidor som alluc.org och quicksilverscreen.com? Här finns i princip alla tv-serier som är värda att se uppladdade (eller åtminstone länkade till). Härifrån tänker jag följa serier som Gossip Girl, Life is wild och liknande, utan att behöva ladda ner något olagligt (vilket mina föräldrar blir galna om jag gör så... :D) Hursomhelst, kolla på sneak previews från Gossip Girl här. (bläddra ner lite i listan så finns det massor)


image521


Kommentarer
Postat av: Ulrika

Böckerna är faktiskt förvånansvärt bra. Typ den sortens böcker jag läser i smyg och håller för omslaget på för att jag tror att folk som inte har läst dem lätt tror att de är... jättedåliga. Men det verkar bli väldigt bra nu, med rollsättningen och grejer också :P
(Förresten så svarar jag väl på din kommentar på min blogg här, eftersom jag utgår från att du inte direkt är värsta stammisen där;
jag vet inte om Big Bang är en slump; jag skulle kunna diskutera religion i evighet och jag tycker att religion har en mycket större poäng än vad många människor vill tro. Men framför allt vill jag poängtera att den där texten var en del av ett romanprojekt jag håller på med, med andra ord att den inte speglar vad jag själv tror, utan är gjord för att passa in i boken, ungefär.)

Postat av: Cary

Mm, de verkar bra, men liksom pinsamma eftersom de ser så ytliga ut, så jag förstår vad du menar när du säger att man håller för omslaget :P Måste verkligen skaffa dem och läsa, egentligen ska man ju läsa böckerna innan man ser tvserien...
(Ja det var inget illa menat, utan bara en undran :) Personligen tycker jag att det är svårt att tro att något så stort och fantastiskt skedde av en slump, och jag vet ju inte egentligen, det kanske du också tror)

2007-09-04 @ 14:26:34
URL: http://lovelii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback